26 Eylül 2013 Perşembe

Perşembe


Bu hafta nasıl geçti anlamadım. Ne çabuk perşembe oldu. İşlerin yoğun olması da buna katkı sağladı. Bir çok şey yapma isteğiyle başladığım haftayı hiç bir şey yapmamış olarak bitiriyorum.

Bu aralar evimizde minik bir misafir var. Eski iş arkadaşımın doğum gününü bizim evde kutladık Bize geldiğinde elinde bu kuş vardı. İş yerindeki arkadaşları almış. Bakamayacağı bizde kalabileceğini söyledi. Kuşlardan korkutuğum için ben istemedim. Ev arkadaşım zamanım yok dedi. Ama sağ olsun arkadaş bir şekilde kuşu bizde bıraktı. Kuşu istemiyor. Kuş dişi ve bir kaç aylık olduğu için eğitimi zormuş zaten çok vahşi. Kesinlikle ele gelmiyor , kolay kolay uçmuyor, karanlık kuytu köşeleri seviyor. Bazen bizi öldürme planları yaptığını düşünüyorum. Çok kötü bakışları var. En kısa sürede ona yuva edindireceğiz başka çaresi yok. Can güvenliğimiz tehlikede:)



Kaç gündür canım yaprak sarması çekiyordu. Bugün muradıma erdim. Yemekhanedeki yemekler cazip gelmeyince arkadaşlarla sipariş verdik. Yedim rahatladım ama nerede annemin yaptığı sarmalar. Annemi özledim sanırım sürekli özlemek için neden arıyorum. Bayramda gelse de bir an önce gitsem :(

Hiç yorum yok: