6 Eylül 2013 Cuma

2013 ün Son Düğünü müydü Ne...





Dün akşam eski iş yerindeki arkadaşımın düğünü vardı. Aslında hem kız tarafı hem erkek tarafı olarak gittik. İkisinin tanışması iş yerinde olduğundan ikisini de tanıyorum. Gece boyunca ellerimizde büyüdüler geyiği eksik olmadı. Eski iş yerindeki arkadaşların organizasyonları benim için çok iyi oluyor. Diğer türlü o kadar kişi sözleşip bir araya gelemiyoruz. İş yerinden ayrılalı 1 yıldan fazla oldu. Aynı birimde olduğum birçok arkadaşımda iş değiştirdi. Bu yüzden düğün, doğum, yaş günü bir araya gelebildiğimiz ortamlar. Görüşemediğimiz koptuğumuz arkadaşlarda var sadece gördüğümüzde selamlaştığımız. Yıllarca beraber çalışıp sonra yabancılaşmak insanı üzüyor ama hayat diyelim. Kimseyi suçlamamak gerekiyor.

Eski iş yerim çoğunluk gençlerin çalıştığı bir kurumdu. Bende üniversitede okurken başlamıştım. 5 yıl boyunca çalıştım. Çok stresli bir ortamdı, mobbing fazlasıyla uygulanıyordu ama benim çalıştığım birimde arkadaşlarımızla öyle bir dayanışma vardı ki en kötü anda bile birbirimizi güldürebiliyorduk.
Aslında bazen eski iş yerini düşündükçe arafta kalıyorum. Özlemekle özlememek arasındayım. Oraya gitsem aynı şartlarda çalışamam. Özlediğim o iş ortamı da kalmamış. Herkes şikâyetçi onlar bile eskiyi özlüyorlar.

Yeni iş yerimde bayan sayısı oldukça az ve farklı yerlerde olduğumuzdan çoğu zaman göremiyorum. Kahve sohbetlerini, sabah kahvaltılarımızı, şirket içi küçük dedikodularımızı çok özlüyorum. Çok fazla çalışan olduğu için malzeme hiç bitmezdi. Sürekli olaylar olurdu.  Şimdi dinlenmek için sadece terasa çıkıp sadece gelip geçen arabaları izliyorum bol bol erkek muhabbeti yapıyorum ( erkek çok olunca başka şansın kalmıyor) Bu işe başlamadan iyi yönler ve kötü yönler listesi yapmıştım. Orada kalmam için sadece iyi arkadaşlar seçeneği vardı. Pişman değilim burada olduğuma hatta hayatımda yaptığım en iyi tercihlerden biri oldu. Yeni arkadaşlarım oldu. Stresten azda olsa uzaklaştım. İş yoğunluğu her yerde oluyor ondan çokta şikayetçi değilim.


Bu seneki son düğün organizasyonunu dün akşam bitirmiş olduk. Seneye bekleyen düğün haberlerini aldım bu düğün vesilesiyle. Ne diyelim darısı başımıza :) 







Hiç yorum yok: