19 Eylül 2013 Perşembe

How I Met Your Mother








How I Met Your Mother 9. Sezon yayınlanmasına az kaldı. Sezon 23 Eylülde Amerika saati ile akşam 8, Türkiye saati ile gece 3′de yayınlanmaya başlayacak. Sezon final bölümü ve 22 bölümlük bir yayın sürecinden sonra dizi ne yazık ki bitecek. Sekizinci sezon bölümünde anne ortaya çıkmıştı. Bakalım nasıl bir sezon bizi bekliyor.

Yıllardır takip ettiğim ve çoğu insanın sıkılıp bıraktığı dizi bu sezon bitiyor. Bazı bölümlerinde yeter artık dedirtti ama yine de izlemekten vazgeçmedim. Ted ‘in hayatının aşkını arama çabalarında belki kendimde bir şeyler buldum. Her insan muhakkak acaba hayatımın aşkı kim olacak diye düşünmüştür. Eylül akşamı şarkısını bu yüzden çok severim. Belki de aynı şehirdeyiz. Aynı gökyüzüne bakıyoruz. Aynı mekânlarda farklı insanlarla görüşüyoruz. Ama bir gün geliyor ve yollarımız birleşiyor. İşte o zaman insan geçmişte yaşanılan kalp ağrıları, hayal kırıklıkları, dökülen gözyaşlarının boşuna olduğunu anlıyor. Bir arkadaşım ailesine evlenme kararını açıklamış fakat babası kabul etmemiş, kendisi asker olduğu için kızının da askerle evlenip zorluklar çekmesini istememiş engel olmuştu.  Arkadaşımda bu yüzden ailesinden habersiz evlendi. Nikâhında sadece çocuğun ailesi vardı. Gerçi sonrasında babası kabullenmiş güzelce düğünlerini yapmıştı. Evlendiği zaman ona sormuştum. “Aileni kaybetmek uğruna belki de ilerde pişman olabileceğin bir kararı nasıl aldın?” diye bana sadece “doğru insan karşına çıktığında emin ol neden yaptığımı anlarsın” demişti. Ve çok haklıydı. Umarım herkes onu çok mutlu edecek, kayıtsız şartsız güvenebileceği, huzuru bulduğu ve yanında rahatça saçmalayabildiği hayatının aşkıyla karşılaşır.


Sid’ le ilk tanıştığımız sıralarda askerden yeni gelmişti. Ben işe yeni başlamıştım. İş yerinde bu diziyi seyrederken gördüm. Ve bundan çok etkilenmiştim. Birazda hoşlandığın insandan ortak yön bulma çabalarımdan olsa gerek. İlk sezonları yalnız izledim. Son sezonu Sid ‘le birlikte izleyeceğiz. Ted’ e gelince sonunda tabiri caizse muradına erecek bu sezon.  Darısı bize o zaman.





Hiç yorum yok: