10 Eylül 2013 Salı

Gidesim Var...

Bir hafta sonu daha yapılacaklar listesiyle geldi geçti. Heyecanla beklediğim Eskişehir gezisi bizimkinin hastalığıyla iptal oldu. Planlarımıza göre cuma bende kalacaktık cumartesi ilk trenle Eskişehire geçecektik.  Ama olmadı. Bu aralar o kadar çok gidesim var ki. Neresi olursa olsun. Yıllarca şehir şehir dolaşan hatta dolaşmak zorunda olan ben,  arada farklı şehir kokusunu almadan duramıyorum. Bilmediğim sokaklar, mekânlar, yüzünü belki bir daha göremeyeceğim insanlar, hayatlar…

Cuma akşamı iş çıkışında spor salonuna gittik. Bu aralar hepimizde bir göbek sorunu var. Erkekler tabi ki kas yapma peşindeler. Benimde göbeğimle dalga geçtiklerinden bir pilatesi sorayım dedim. Güzelce spor kompleksini gezdik fiyatları aldık. Genel itibariyle güzeldi yüzme havuzu gözümüze küçük göründü.  Ayrıca arkadaşlar gelen kızlar ne kadar azmış diye baya geyik yaptılar. Buda onlar için sorun yarattı. Bizimki Sid esprilere gülerken bir yandan bana bakıp tepkilerimi ölçüyordu. İçim içimi yese de bende onlara katılıyor aman bu çirozlardan mı kıskanacağım seni havası yaratıyordum. Kiloyla ilgili sorunum yok ama göbeğim her şeyi alıp götürüyor. Artık insanları göbeğimle döverim seni diye tehdit etmeye başladım.  Çok korkuyorlar düşünün artık. Hatta Sid göbek adını öğrenebilir miyim bence artık bir adı olmadı hüviyetini almış diye beni kızdırıyor. İşte bunlar hep abur cubur yüzünden.  Abur cubura aşırı düşkünlüğüm var. Hatta Sid anlaşıldı ilerde pastalarla, tatlılarla besleneceğiz akşam yemek yemeyi unutalım diyor. Beni böyle sinirlendirirse büyük ihtimalle pastayı da zor görecek. 
                                                     
Spor salonundan Sid le Bahçeli Liva ya yemek yemeye gittik. Bahçesinde oturduğumuza pişman olduk rüzgâr esiyordu ve Sid ‘in burnu kıpkırmızı oldu. Hastalanacağının belirtileri güzelce oluştu bir yandan Eskişehir e gideceğiz için içim içimi yiyordu. Bilet çok erken saatte istersen 08.10 daki tren için değiştirelim dedi. O anda hissettim bu iş yatacaktı. Biletin saatlerini değiştirdik. Oradan kalkınca hemen markete gidip nane limon, kivi, mandalina, çilek aldım. Bir an önce iyileştirmem gerekiyordu. Eve gidince Sid daha kötü olmaya başladı hemen yattı. Ben güzelce nane, limon, zencefili kaynattım. Daha da etkili olsun diye karabiber, bal ve sıcak sudan oluşan karışımdan hazırlamayı teklif ettim ama kabul etmedi. Sürekli terliyordu. Biraz daha iyi olur gibi oldu ama sabah kalktığımızda gece sürekli kalktığımız için uykusuz ve bitkindi. Shrek teki kedi gibi bir bakışı var bana daha bir şey demeden tamam gitmeyelim dedim. Elim varmasa da biletleri iptal ettim. O kadar çok gezmeye farklı bir yer görmeye ihtiyacım var ki neredeyse sen yat, dinlen, ben akşam trenle dönerim diyecektim. O kedi bakışlarıyla özür diledi ve ben atacağım tripten vazgeçtim. Tüm gün boyunca benim yüzümden diye söylendi ,aşağıdaki gibi bakışları görüpte bu çocuğu yeniden yeniden aşık olmamak mümkün mü?


2 yorum:

Kitapçı Kedisi dedi ki...

O göbek sorunu bende de var! Nasıl halledeceğim bilmiyorum :( Gezi işinizin yatmasına üzüldüm ama Sid ile birlikte daha çook gidersiniz :)

Sevgiler :)

Unknown dedi ki...


Gelecek haftaya erteledik ama genede umudum yok:)Ah ah o göbek sorununu bir türlü halledemiyorum fındık yutmuş kurtçuk gibi geziyorum etrafta bakalım ne olacak sonum. Pilates etkili spor yapmayı sevmiyorum ama tavsiye ederim:)