22 Kasım 2013 Cuma

VAN KAHVALTISI

Merhaba arkadaşlar,
Haftanın son günü güzel bir kahvaltı hasreti çekiyorum. En sevdiğim öğün sabah kahvaltıları. Öğlen oldu ama ben hala kahvaltı derdindeyim. Çok erken işe geldiğimden dolayı evde kahvaltı şansım bulunmuyor. Ancak hafta sonları. Brunchlarada bayılıyorum. Van kahvaltısından bahsetmek istiyorum. Van'da babamın mesleğinden dolayı bir kaç sene kalmıştık. O zamanlar Van'ın en ünlü kahvaltı salonu Bak Hele Bak kahvaltı salonuydu. Sahibi Yusuf Bey çok eğlenceliydi. Masanıza gelir bilmece sorar eğer bilirseniz size hediye verirdi. Yeni öğrendim ki Van depreminden hasar gördüğünden Ankara'ya Bak Hele Bak kahvaltı salonu açılmış. Henüz gidemedim ama mutlaka gitmeyi düşünüyorum.




 Geçen ay D'Van Kahvaltı Sofrasına gitmiştik. Oranında menüsü gayet güzeldi. Van kahvaltısında diğer kahvaltılarından özel olarak otlu peynir, murtuğa, kavut gibi Van'a has yiyecekler bulunuyor. Damak tadınıza hitap eder mi bilmem ama mutlaka denemenizi öneririm.
 D'Van Kahvaltı Sofrasının adresi Emek 4. Cd. No:151 (Kazakistan Cd.)Ankara

















Bizde iş yerinde bunları kahvaltı niyetine yiyelim sağlıksız sağlıksız:(

4 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

2 hafta önce sevgilimle orada harika bir pazar kahvaltısı yaptık :) bence çok güzeldi her şey.

Unknown dedi ki...

Bende size katılıyorum kesinlikle çok güzeldi. Lezzetli ve doyurucu bir kahvaltı :)

Alexandra Abarca dedi ki...

Saludos,

Ale
Costa Rica

nailsbyedyta dedi ki...

delicoius :)