20 Kasım 2013 Çarşamba

....



Ah bu kızlar ah...Dün eve gittiğimde ne göreyim bizim kızlar yine alışverişin dibine vurmuşlar. Hatta Nil olayı abartıp aynı ayakkabının iki rengini almış. Gerekçeyse indirim vardı. Gerçi bundan bir kaç ay önce aynı ayakkabı modelinin 3 rengini alan biri için şaşırmamam gerekiyordu. Sadece bir dolabı ayakkabı dolu. Taşınırken ayakkabılarını nereye koyacağımızı bilemedik.





























Açıkçası benim ayakkabı düşkünlüğüm yoktur. İhtiyacım görülsün yeter.Ama benim de parfüm ve güzel koku hastalığım var. Kötü kokuya tahammülüm yok. Bu aralar parfüm almıyorum sadece gidip bakıp koklayıp çıkıyorum. Elimdeki parfümlerin bir kaçını tüketmeden de almayı düşünmüyorum.




















Alacağım ilk parfümü belirledim Roberto Cavalli Edp. Kokusuna hayranım. Yılbaşı indirimleri başlar yakında belki kendime bir güzellik yapıp alırım.



1 yorum:

Unknown dedi ki...

¡gracias :)