1 Kasım 2013 Cuma

Sağlıcakla, sevgiyle, aşkla kalalım


Bu sabah denk geldiğim ve iş yerinde boncuk boncuk çaktırmadan gözüme bir şey kaçtı muamelesiyle ağlamama neden olan fotoğraf sanatçısı Angelo Merendino'da ve fotoğraflarından bahsetmek istiyorum.  Siz de denk gelmiş olabilirsiniz. Özellikle bana hissettirdiği duygulardan bahsetmek istiyorum. The Battle We Didn't Choose da Angelo Merendino' ya ait fotoğraflara ve onların hikayesine ulaşabilirsiniz. Eşi Jennifer' la New York Central Park' ta evlenirler ve mutlu bir birliktelikleri olur. Beş ay sonrasında Eşi Jennifer göğüs kanserine yakalanır. Angelo Merendino bu süreçten sonra kanserle savaşan eşini kareleyerek eşinin mücadelesinde destekçisi olur.



Kendimi bir anda eşinin yerine koyduğumda göz yaşlarımın istemsizce düştüğünü gördüm. Sevdiğimiz insanları hiç beklemediğiniz anda bu dünyada yalnız bırakıp gitmek çok zor olsa gerek. Tabi ki ahiret inancı günahlarımız, Allah'a olan yakınlığımız, ibadetlerimiz ki inançsız da olabilirsiniz bunlar çok çok ayrı konular.
Angelo Merendino' nun yaptığını bazı insanlar yapamayabiliyor.






Beni en çok derinden yaralayan foto bu oldu.








































 Klasik olacak ama sevdiğimizi içimizdeki gerçek duyguları söyleyememek var. O yüzden her fırsatta sevgilimize, sevdiklerimize bunu dile getirmeliyiz.
 Angelo Merendino ' nun eşi hayat yolculuğundaki süresini erken doldurmuş ama sevgiyle kanserden kurtulan bir çok insanın olduğu da unutulmamalıdır. Şuanda hastanede bekleyen herkese acil şifalar diliyorum. Herkes sağlıcakla, sevgiyle, aşkla kalsın.........



2 yorum:

arwen dedi ki...

blogunuzu çok beğendim :)
sizden bu yazıyı okuyunca hemen sevgilime gidip seni seviyorum dedim...
bu yazıdan esinlenerek bende blogumda yazmak isterim.
sayfama beklerim :)
sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim, tabiki de yazabilirsiniz hayat paylaştıkça güzel :)Bende ilk okuduğumda sevdiğimi aradım sevdiklerimizin değerini bilmek gerekir,sağlıcakla kalın :)