24 Ekim 2013 Perşembe

.....

Ah ah yine bana geldiler. Yine bir yerlerde olma isteği başladı. Bilmediğim bir ülkede bir şehrin kalabalığına karışsam insanları izlesem , hayallere dalsam. Görülecek, gezilecek,tadılacak,dinlenilecek,seyredilecek o kadar çok şey var ki hayatta. Ömrümüz yettiğinde imkanımız el verdiğince hayatlarımıza küçük parçalar alıp yaşıyoruz. Kimisinin tadı damağımızda kalıyor kimiside keşke olmasalar da anılarımıza katılıyor.


Tamda şuanda burada olmak isterdim. Güzel hafif bir kahve ya da meyve çayları dalıp gideceksin. Ya da en iyi arkadaşın dedikodunun gözüne varacaksın.
Burası Katar'da Museum of Islamic Art müzeye gelenler burada dinlenebiliyorlar. İlk kez gördüğümde bayılmıştım. Didom zaten önceden söylemişti seveceksin diye. Beni nasılda bilir mavişim. Manzarası çok güzel. Umarım herkes istediği yerde istediği zamanda olur.






Buda üst kattan görünüşü.


























2 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Unknown dedi ki...

Selamlar,
Çok teşekkür ederim sevgilerinizi aldım. Takipteyim merakla okuyacağım:)