6 Ekim 2013 Pazar

Black - Benim Dünyam

Hafta sonu klasiğimiz sinemaya gitme işini bugüne bırakmıştık. Kahvaltıyı geç yaptığımız için 16.45 seansına yetişebildik. Malavita: Belalı Tanık (The Family) filmine gittik. Açıkçası dvd si alınarak evde de izlenebilecek bir film. Robert De Niro olduğu için cazip geldi.Oyunculuğu izletiyor. Sıkılmadım ama beklediğim gibi de olmadı. Geçen hafta Blue Jasmine filmiyle bunun arasında kalmıştık. Blue Jasmine'de de istediğimiz tadı alamadığımızdan aklımızda kalmıştı. Zamanda Aşk (About Time) filmi de bu hafta aklımda kalan Sid ne yapıp edip romantik filmlerden kaçıyor. Bir yıldır beraber olmamıza rağmen halen romantik bir filme gidemedik. 
Film başlamadan önce fragmanlarda ilgili Beren Saat ve Uğur Yücel'in baş rollerinde oynadığı "Benim Dünyam" filmini gördüm. Bende hemen bir hayal kırıklığı oluştu. Ben bu filmin Hint-Amerika (2005) yapımını izlemiştim." Black " oradaki oyunculukları gördüğümden Beren Saat fragmandaki oyunculuğu çok yapmacık hatta komik geldi. Özcan Deniz'in "A Moment To Remember" Kore filminden arakladığı "Evim "Sensin" den sonra ikinci hayal kırıklığı oldu. Bir filmin orijinalini izlediğimizde diğer yapımları ne kadar iyi olursa olsun aynı tadı vermiyor. İnternetten söyle bir baktım da şimdiden filme eleştiriler gelmiş bile http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/24717401.asp 
Ama size tavsiyemdir "Black " filminin orjinalini muhakkak izlemeniz. Ben göz yaşlarıma hakim olamadım.



Buradan da izleyebilirsiniz.




Buda Türk versiyonu. Tabi ki takdir size kalmış.


Hiç yorum yok: