7 Ocak 2014 Salı

#minikfoto2

Geçen haftayı özetlersek. Güzel bir yılbaşı gecesi geçirdim. İş yerinden arkadaşlar akşam bize geldiler biraz evde oturduktan sonra 12 gibi  dışarı çıktık 2.30 da eve geldik. Yattığımızda 4 tü. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar geç yattım. Çok yorgunken yatağın içine girip tüm gün yatabileceğim duygusuyla uyumayı çok seviyorum. Eylüş bizde kaldı. Öğlen gibi kalktık sürekli erken kalktığımızdan geç saatlere kalmadan uyanıyoruz. Evde kalanlarla kahvaltı yaptık. Uzun zaman sonra ilk kez bir aradaydık.







Ders çalışma hallerim son hız devam ediyor. Tabi bu durumu sevimli hale getirmeye çalışıyorum. Eksiklerim çok zaman hızlı bakalım sonuç ne olacak. Umarım herkes emeklerinin karşılığını alır. Bu sene KPSS kadroları azalacağı için çok kaygılıyım. Allah'ım herkesin gönlüne göre versin.














Boş zamanlarımda kelimelik oyununa taktım. Sid le büyük bir yarış içindeyiz. Beni ikidir yeniyor ama büyük hırs yapıyorum böyle olunca. Arkadaşlarıma söyledim bu oyunu onlarla da oynuyoruz Allahtan onları perişan ediyorum. Hırsımı onlardan çıkarıyorum :)










 Bunlarda bardak altlarımız. Hepsi birbirinden güzel. Severek aldım. O yüzden paylaşmadan geçemeyeceğim.  Sid le hayal kurarak ufak tefek şeyler alıyoruz. Umarım her şey istediğimiz gibi gider.


Hiç yorum yok: