22 Aralık 2013 Pazar

Saç Boyama Çılgınlığı

Merhaba arkadaşlar,
Ne zamandır saç rengimi değiştirmek istiyorum. Yıpranmasından korktuğum için sürekli erteliyordum ama sonunda saçımı boyama kararı aldım. Sıcak bakır rengine saçımı kendim açarak boyayacağım. Daha önce bu rengi kullandım ama kuaförde boyatmıştım. Kuaförden saçım yanmasın diye organik boya istememe rağmen maalesef yandı hemde dünyanın parasını ödemiş oldum. Rengini de istediğim gibi tutturamadı yeniden boyatmak zorunda kalmıştım. Nasıl olacak bilmiyorum ama kendim boyacağım. Ankara da yaşayan arkadaşlar belki bilir Sıhhıye' de İlkiz Sok.da kuaför malzemelerini toptan fiyatına perakende satan yerler var. Saç boyasından, makyaj malzemelerine, saç bakım ürünlerine , takma kirpiklere, yüz maskelerine aklınıza gelebilecek bir çok şeyi çok ucuza alabiliyorsunuz. Ayrıca çok ilgililer sizi yönlendiriyorlar. Ben saç açıcı boya iki tüp boyaya toplam 24 tl verdim ki inanın bunlar kuaförlerin kullandığı boyalar, oldukça kaliteli ütünler. Aldığım açıcı L'Orealin ürünü. Ankara'daki bir çok kuaför buralardan malzeme alıyor. İsteyen arkadaş olursa tam adreste verebilirim.

Şuan ki saçımın fotoğrafını hem güneşte hemde ev içindeki halini çektim boyama bitsin o zamanda çekip sizinle paylaşacağım. En azından saçını boyamak isteyen arkadaşlar varsa fikir edinebilirler. Boyama bittikten sonra sizinle paylaşacağım. Emin olamıyorsanız muhakkak bir kuaföre danışın. Sevgilerle.








Hiç yorum yok: